Felänmäla Samtalsproblem
- 02 Dec 2022
- 1 minut att läsa
-
Skriv ut
-
MörkLjus
-
Pdf
Felänmäla Samtalsproblem
- Uppdaterad 02 Dec 2022
- 1 minut att läsa
-
Skriv ut
-
MörkLjus
-
Pdf
När du rapporterar samtals problem till Infracom Communications ska du alltid inkludera all relevant information från början.
Vad är relevant information?
För att vi snabbt ska kunna hjälpa dig med dina samtalsproblem behöver vi alltid ett nytt samtalsexempel med följande information:
- Datum och tid (för problemsamtalet)
t.ex. 13-01-2022 09:15
- Alla relevanta nummer som var inblandade i samtalet (ringande, uppringd, överförd av/til
t.ex. +46812345543 ringer till +4578987634
- Samtalets beteende (felmeddelande, felbeteende)
t.ex. röst som säger ”tekniskt fel”
- Förväntat beteende (för ett fungerande samtal)
t.ex. samtalet ska kopplas till …
- Ytterligare information
t.ex. min kollega kommer fram utan problem eller problemen började den
Var den här artikeln till hjälp?