Till infracom.se
Driftstatus
Login
Swedish
English
Swedish
Innehåll
x
Våra tjänster
Kundtjänst och vanliga frågor
Övrigt
Powered by
Infracom mobilabonnemang
6 Artiklar
i denna kategori
Dela detta
Skriv ut
Dela
Innehåll
Infracom mobilabonnemang
6 Artiklar
i denna kategori
Dela
Min surf är slut, hur gör jag?
Via mobil SMS skickas ut till din mobiltelefon när 80% av din pott är förbrukad, vid 100% skickas ytterligare ett sms med instruktioner hur du fyller på via SMS. Via Microsoft Teams med Astrid Genom att använda Astrid tillsammans med Microsoft Te...
Uppdaterad : 01 Feb 2022
Resa utomlands, vad behöver jag tänka på?
Om surfen inte funkar utomlands? Starta om telefonen - det löser 9 av 10 problem med uppkopplingen. Kolla även att du har dataroaming aktiverat. Så här gör du: iPhone Klicka på Inställningar. Välj Mobilnät. Välj Alternativ för mobildata. S...
Uppdaterad : 16 Feb 2024
Var hittar jag min PUK kod?
Gå till infinity.infracom.se logga in och välj företags fliken och sen mobiltelefoner Alternativt gå till kund.icc.infracom.se logga in med dina företagsuppgifter och gå sedan till "Mobiltelefoner".
Uppdaterad : 28 Nov 2023
Jag har tappat min mobil hur blockerar jag mitt SIM kort?
Ring 0770991199, Mellan 8-17 vardagar tryck för kundtjänst. Övrig tid, tryck 1 för ”spärra Sim”.
Uppdaterad : 29 Sep 2021
Fel nummer visas från min iPhone - nya kunder
Om du precis porterat/flyttat dit nummer till oss kan det hända att din iPhone visar fel nummer när du ringer och SMS:ar, gör såhär för att rätta till det: 1. Inställningar-> Apple-ID (Ditt namn högst upp i inställningar) -> Inloggning och...
Uppdaterad : 20 Feb 2024
Jag har bytt mobil och behöver nytt simkort.
Kontakta kundtjänst via telefon, eller info.icc@infracom.se och ange mobilnummer och vilket företag mobilabonnemanget är kopplat mot.
Uppdaterad : 28 Sep 2021
Change password!
Changing your password will log you out immediately. Use the new password to log back in.
Current password
Current password is required
New password
New password must be at least 8 characters long. It should contain at least one upper and lower case letter, number, and a special character.
Confirm password
Confirm password must be at least 8 characters long. It should contain at least one upper and lower case letter, number, and a special character.
Confirm password should be same as new password
Update
Change profile
Success!
First Name
First name must have atleast 2 characters. Numbers and special characters are not allowed.
Last Name
Last name must have atleast 1 characters. Numbers and special characters are not allowed.
New email
Enter a valid email
Re-enter your password
Enter a valid password
Your profile has been successfully updated.
Update
Logout