IVR-statistik
- 05 Mar 2024
- 1 minut att läsa
- Skriv ut
- Pdf
IVR-statistik
- Uppdaterad 05 Mar 2024
- 1 minut att läsa
- Skriv ut
- Pdf
Sammanfattning av artikeln
Tyckte du att den här sammanfattningen var användbar?
Tack för din feedback
Med IVR-statistik kan du enkelt förstå vilka val era kunder gör i de Interaktiva röstmenyerna.
Det är tillgängligt både från konfigurationen av Interaktiv röstmeny under Växel och från Statistik i företagsmenyn. Välj den tidsperiod du vill se statistik för och tryck på Visa.
Detta kommer att visa dig ett grafiskt flödesschema som beskriver vilka val som gjorts i röstmenyn. Hovra över destinationerna för att se den genomsnittliga, minsta och maximala tiden fram till valet gjordes.
Bra att veta: När en ändring görs i röstmenyns destinationer kommer statistiken att vara tillgänglig från dagen efter. Detta görs för att säkerställa att den visade statistiken är korrekt.
Var den här artikeln till hjälp?