Hantera dina telefoniköer enkelt
  • 01 Sep 2022
  • 1 minut att läsa
  • Pdf

Hantera dina telefoniköer enkelt

  • Pdf

Sammanfattning av artikeln

Infracom erbjuder ett antal olika sätt att övervaka och hantera telefoniköer.

  1. Med Infinity Communicator kan man övervaka, lägga till agenter och sätta på och stänga av samtalsdirigering.
  2. Med Infinity mobil klient kan man övervaka, lägga till agenter och sätta på och stänga av samtalsdirigering. 
  3. Med Infinity Wallboard kan man monitorera hur samtal till köer hanteras och få en överblick av flera köer.
  4. Med Infinity Teams Queue app kan du inifrån Teams övervaka och även lägga till agenter.
  5. Med ett växelflöde som sätts upp i Infinity portalen kan du anpassa vad som ska kunna övervakas och ändras av en användare. Det kan med fördel användas för att en användare ska kunna ändra tidsinställningar, meddelande och annat på ett enkelt sätt.

Hur ska man veta vad man ska använda?

Svaret är att det beror på hur du arbetar. Vi kan sätta upp några grundläggande riktlinjer du kan följa för att enklare förstå hur man kan dra nytta av alla möjligheter.

Sitter du vid datorn?

  • Även om du inte planerar ringa med Communicator kan den med fördel användas för att enkelt se och hantera dina köer.
  • Vill du få bättre överblick av flera köer samtidigt eller se köerna på en TV använd Infinity Wallboard.
  • Har du även lite större krav på att kunna ändra inställningar utred om inte växelflöde kan sättas upp för att du sen enkelt ska kunna hantera inställningar.

Har du Microsoft Teams?

  • Använd Teams Queue app i första hand och se om den uppfyller alla dina krav.
  • Behöver du övervaka flera köer samtidigt, använd även Infinity Wallboard. 
  • Har du även lite större krav på att kunna ändra inställningar utred om inte ett växelflöde kan sättas upp för att du sen enkelt ska kunna hantera inställningar

Är du framförallt en mobilanvändare?

  • Använd Infinity mobil klienten för att övervaka och ändra inställningar
  • Undersök även om du kan vara behjälpt av samtalsdirigeringar för att enkelt via mobil appen kunna ändra inställningar.

Var den här artikeln till hjälp?

Changing your password will log you out immediately. Use the new password to log back in.
First name must have atleast 2 characters. Numbers and special characters are not allowed.
Last name must have atleast 1 characters. Numbers and special characters are not allowed.
Enter a valid email
Enter a valid password
Your profile has been successfully updated.