Till infracom.se
Driftstatus
Login
Swedish
English
Swedish
Innehåll
x
Våra tjänster
Kundtjänst och vanliga frågor
Övrigt
Partner / ÅF
Powered by
Företagsfunktioner, köer etc
14 Artiklar
i denna kategori
Dela detta
Skriv ut
Dela
Innehåll
Företagsfunktioner, köer etc
14 Artiklar
i denna kategori
Dela
Hantera dina telefoniköer enkelt
Infracom erbjuder ett antal olika sätt att övervaka och hantera telefoniköer. Med Infinity Communicator kan man övervaka, lägga till agenter och sätta på och stänga av samtalsdirigering. Med Infinity mobil klient kan man övervaka , lägga till...
Uppdaterad : 01 Sep 2022
Köer - ringstrategier (ring alla, längst ledig...)
Infinitys telefoni kö strategier kan lösa alla möjliga scenarion. Vi kommer gå igenom ett par som kan vara intressanta att använda och hur man ska ställa in dom för bästa upplevelse. Ring alla Om ni vill att det alltid skall ringa alla tills någon...
Uppdaterad : 20 Feb 2024
Köer - fördjupning i inställningar
Köer kan styras på många olika sätt. Nedan kommer en förklaring av alla de olika val som kan göras. Övergripande Könummer: Använd detta nummer för att ringa in till kön eller föra över inringare till detta nummer för att placera dem i kön. Age...
Uppdaterad : 19 Sep 2022
Callback
Callback är en smidig funktion där du ringer upp dina kunder istället för att låta dem vänta i telefonkö. Vilket är mycket tacksamt för kunderna vid längre väntetider. När funktionen är aktiverad får dina kunder ett val där de kan välja att lämna kö...
Uppdaterad : 30 Sep 2024
Mallar - Användarinställningar
Med våra användarmallar kan du enkelt skapa standardiserade inställningar för olika typer av användare i din växel. Genom att definiera mallar för olika användargrupper kan du säkerställa att alla användare av samma typ får samma grundinställningar ...
Uppdaterad : 12 Jun 2024
Mallar - Profiler
Profiler används för att styra användarens tillgänglighet för inkommande samtal, nummerpresentation vid utgående samtal, köhantering m.m. Läs gärna mer om profiler och hur de fungerar. Den här guiden kommer gå igenom hur man skapar mallar som inne...
Uppdaterad : 26 Jun 2024
Ringback - lägg på och stå kvar i kön
Vad är ringback? "Lägg på luren men behåll din plats i kön - bli uppringd när det är din tur..." Med ringback behåller kunden sin plats i kön utan att ha samtalet igång och blir sedan automatiskt uppringd när kunden kommer längst fram i kön. Det ...
Uppdaterad : 20 Sep 2022
Stäng din växel för helgdag såsom Jul, Påsk
Det finns två sätt att hantera detta på. Du kan välja att i din Infinity växel skapa tidsbaserade regler som automatiskt förbereder växeln för helgdagar. Hur du gör det beskrivs nedan. Du kan även använda samtalsdirigering för att på ett mer flexibe...
Uppdaterad : 10 Dec 2024
Samtalsdirigering hur, när, varför?
Har ni behov av att snabbt kunna ändra ert samtalsflöde i växeln? Då är samtalsdirigering funktionen för er eftersom den gör det möjligt att snabbt ändra ett samtalsflöde från Communikatorn eller mobilappen! Samtalsdirigering är en funktion i Infin...
Uppdaterad : 12 Nov 2021
Samtalsinspelning
Samtalsinspelning spelar in inkommande/utgående/utvalda eller alla samtal åt dig. I Infinity portalen kan du om du har rätt rättigheter (endast de som skall kunna lyssna på inspelningar ser menyvalen) se två menyval Int. Inspelningar - inspeln...
Uppdaterad : 20 Oct 2021
Self service - hantera företagets mobilabonnemang
Med Self service kan du enkelt hantera företagets mobilabonnemang, tex ändra surf, byta SIM-kort eller skapa ett nytt abonnemang. Tips : Self service behöver aktiveras innan det kan användas, kontakta din säljare för mer information och hjälp att ...
Uppdaterad : 15 Sep 2023
Single Sign On - Azure / Office 365
Konfigurera SAML i Infinity Välj Azure Active Directory > Enterprise applications New Application i Azure -portalen och välj Nytt program och välj "Create your own application". Namnsätt och välj Integrate any other application you d...
Uppdaterad : 21 Mar 2023
Växelflöde - det enkla sättet att ändra inställningar
Vad är Växelflöde? Växelflöde är utvecklat för att administratörer skall kunna ändra vissa specifika inställningar i en växel. Det finns ett par uppenbara användningsområden: I ett företag har man olika personer som ansvarar för olika avdelningar...
Uppdaterad : 16 Nov 2021
Stäng kö, spela upp tillfällig ljudfil, brådskande meddelande före IVR
Vill du kunna stänga och öppna köer utanför vanliga öppettider och vara lite mer flexibel så du kan göra detta manuellt via t.ex. Communicator (Softphone) eller mobil appen. Du använder med fördel samtalsdirigering för att åstadkomma detta. Vill du...
Uppdaterad : 20 Sep 2023
Växel - Övrigt
9 Artiklar
i denna kategori
Change password!
Changing your password will log you out immediately. Use the new password to log back in.
Current password
Current password is required
New password
New password must be at least 8 characters long. It should contain at least one upper and lower case letter, number, and a special character.
Confirm password
Confirm password must be at least 8 characters long. It should contain at least one upper and lower case letter, number, and a special character.
Confirm password should be same as new password
Update
Change profile
Success!
First Name
First name must have atleast 2 characters. Numbers and special characters are not allowed.
Last Name
Last name must have atleast 1 characters. Numbers and special characters are not allowed.
New email
Enter a valid email
Re-enter your password
Enter a valid password
Your profile has been successfully updated.
Update
Logout