- 30 Oct 2024
- 1 minut att läsa
- Skriv ut
- Pdf
Statistik - rapportering och live
- Uppdaterad 30 Oct 2024
- 1 minut att läsa
- Skriv ut
- Pdf
Välkommen till vår statistiksektion!
Här hittar du all information du behöver om våra olika statistikverktyg och rapporter. Vi erbjuder en mängd olika resurser för att hjälpa dig att förstå och analysera data på ett effektivt sätt. I portalen finns Statistik som en egen kategori under fliken Företag.
Användarrapporter
Besök vår sida för användarrapporter för att få detaljerade insikter och analyser baserade på användardata. Här hittar du rapporter som hjälper dig att förstå användarbeteenden och trender. Läs mer…
Köstatistik
Här hittar du omfattande statistik för att förstå samtalsmönster och effektivisera bemanning och ringflöden. Analysera ködata för att optimera verksamheten och förbättra kundupplevelsen. Utforska våra rapporter och verktyg för djupare insikter i samtalsflöden och köhantering. Läs mer…
Måltavla för utgående samtal
Denna sida ger dig detaljerad statistik och insikter om utgående samtal. Här kan du sätta mål och följa hur teamet arbetar med utgående samtal, tex under en “ringstuga” för säljarna. Läs mer…
IVR-Statistik
Utforska vår IVR-statistik för att få insikter om hur era menyval presterar. Denna sida hjälper dig att analysera och optimera menyvalens effektivitet. Läs mer…
Kömonitor
Vår kömonitor ger dig möjlighet att sätta upp och visualisera och följa upp viktiga nyckeltal för era köer. Perfekt att visa på en stor skärm för att ha koll på vad som händer i realtid. Läs mer…
Statistik via API
Har ni behov av att analysera samtalsstatistik tillsammans med data från era andra system? Då rekommenderar vi att ni använder vårt API. Läs mer…